| Shopping idag , Bio imorgon |


Hejhejhej.

Uppe tidigt? jamenvisst!
ska iväg till stan och shoppa loss lite med madde om en timme så det är lika bra att vara upp i tid.
gillar inte vädret alls dock! alldeles gråmulet ;o
ikväll jobbar jag, men börjar inte förrän tre så det känns faktiskt bra att ha gjort något. brukar ju bara sitta och stirra annars. haha.

Igår tränade jag mycket riktigt mitt första bodypump. även om jag har en hel del träningsvärk så är det inte alls lika mycket som jag hade räknat med. känns bra skönt!
nu gäller det att hålla i det här, men det är lättare sagt än gjort när man jobbar en hel del kvällar.
kan inte träna ett pass till i veckan för att jag jobbar :c
men till hösten så kommer det ju att finnas många fler pass att gå på, så det blir nog bra till slut!

Imorgon är  jag ledig, gud så skönt! jag och emilie ska på bio, year one, i uppsala :)
åh så roligt, vi ska äta där också, och kanske ta ett glas efteråt.
men jag lär faktiskt vara hemma i tid eftersom att jag måste upp före sex på torsdag.
viktig dag!

Dax att äta lite frukost och byta om vetja. ha det bäst!

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0