| Städtant? |

Hej.

I
morse storstädade jag lägenheten, torkade av möbler, damsög, diskade och skurade. ja ni vet.
det känns bra och fresh nu efteråt, men det tog ju två timmar.
jag gillar inte alls att städa, tycker att det är irreterande och tråkigt. no housewife alltså! :)
tur att det finns musik.
jag har handlat lite också, det är mycket roligare.

Har nyss tragit i mig en extra large risifrutti, en bra uppfinning eftersom att man blev proppmätt.
om en timme beger jag mig till jobbet, vad gör man före dess? INGET.
tar in mattorna igen kanske, borde ju bege mig till systemet förrästen.
jobbar ju imorgon och på fredag, men på fredagseftermiddagen slår jag om till party!


Kommentarer
Jag Heter: sis

Haha, håller helt med om dina åsikter om städningen och handlingen :) Love u

2009-08-12 @ 13:45:19
URL: http://pemzan.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0