| Tjugonionde |



V
em sitter hemma på en lördagkväll strax efter elva då? jo jag.
det vart så struligt ikväll, med allt, och då blev jag ju opepp. är man opepp så är det ingen idé att festa.
men kräftskivan var mysig! har varit hos syster alltså, massa gulligt folk, bara familjerna spångberg och carlsson :)

Filmen vi såg igår, harry potter, var helt okej. lite svårt att förstå ibland, med tanke på att de utelämnade väldigt mycket detaljer. den var spännande, hörrni!

Hittade lite kläder i uppsala idag, förrästen, tre topar på new yorker och en cardigan plus ett ursnyggt armband på jc.
pojkvän hittade en tröja och ett par jeans.

Nu tänker jag glo på film tills jag somnar. nya tag imorgon!

Puss






[mobil-bilder. glömde självklart digitalkameran hemma]


Kommentarer
Jag Heter: sis

fräknis <3

2009-08-31 @ 12:16:16
URL: http://pemzan.blogg.se/
Jag Heter: sandra svarar

hihi, jameh äh <3

2009-08-31 @ 20:34:52

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0