| Fullbokat |





H
elg nu hörrni, sweet!
jag säger som pojkvän; säg efter mig: thank god .. it's friday!

Det blir mycket pyssel för min del, ikväll åker jag och emilie in på bio som jag redan berättat,
imorgon bitti åker jag och pojkvän in till stan för en liten shoppingrunda och på kvällen befinner vi oss i väla hos min älskade syster på kräftskiva [kanske även blir en tripp till tjugoårskalas]. på söndag ska vi påbörja målningen i sovrummet, iallafall maskera och slipa ned borden, på eftermiddagen åker jag till mathilda och plockar blåbär. mysigt!

Vet ni en sak, det är så otroligt kämpigt att välja mellan jobb, körning och skolan.
körskolan har ju alltid fullbokat, så nu när jag väl fått in en tid i veckan så blir jag så ställd när chefen frågar om jag vill jobba. självklart måste man ju säga ja till pengar, och skjuta upp körningen men då finns det ju självklart bara en tid då det är skola. och går jag i inte i skolan så får jag ju ingen hjälp med de sjukt svåra talen :c

Men nu lägger jag det åt sidan ett tag, för det äter som upp min hjärna!
nu bakar jag paj istället.
have a good one!

puss

Kommentarer
Jag Heter: Elin

Haha, det är ju engelsklärarn Jon som säger "thank god .. it's friday!" :D haha.

2009-08-29 @ 13:32:19
URL: http://littleramona.blogg.se/sport
Jag Heter: sandra svarar

haha, jaha just det :D

2009-08-29 @ 22:37:54

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0