| Valbo |



Hejsan!

Idag har jag och pojkvän varit i valbo hela dagen, väldigt skönt faktiskt.
köpte bara några småsaker; en tröja på rea från cubus, ett par frank dandy-trosor, strumpor, örhängen, hårsnoddar och presenter till en systerson som blir fyra år på tisdag :)

Pojkvän hittade lite mer kläder, några otroligt fina vita tröjor och en randig t-shirt. bra gjort!
efter shoppingen så åkte vi till gokart banan och körde järnet lite. fy så roligt det är!
bästa tiden för mig var 59 sekunder medans martin låg på typ 54 tror jag. men jag tyckte det gick fort ändå :)

Ny  vecka imorgon hörrni! blir till att jobba måndag, tisdag, fredag, lördag och söndag.
på onsdag ska jag övningsköra i stan igen, var rätt längesedan så vi får se hur det går. nervös är jag iallafall!
på tisdag efter jobbet så ska jag köra med pappa till världens sötaste systerson som fyller fyra :)
annars blir det en lugn vecka som alltid när jag jobbar helg.

Ikväll hyr vi film och frossar godis, yes!



Kommentarer
Jag Heter: Anonym

haha, såna trosor har jag med :G

saknar dig massor <3

2009-08-24 @ 22:41:01

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0