|Artonde i Tolfte|

Med ett tusen trehundra kronor på kontot så får jag lite smått ångest.
jag måste ha köpt julklappar för minst två tusen kronor iår. jag som skulle spaara, och inte alls köpa så mycket!
men när man hittar de där sakerna som man verkligen vill ge, då är inte jag den som drar mig ska ni veta!
det är ju så otroligt roligt att ge, tusen gånger roligare än att få, så jag hoppas att alla blir riktigt nöjda med vad dom får i år! :)
i och för sig brukar man få tillbaks lite pengar på julafton, och lönen kommer redan den tjugotredje, så jag ska väl klara mig. det dumma är att nästa lön inte kommer förrän den tjugosjunde januari så det blir till att hålla hårt i pengarna!

Idag börjar jag klockan tre, och måste ta bussen kvart över två, så jag ska hinna med att gå till gymmet.
jag har tamigtusan inte tränat på en vecka, och det känns vill jag lova! :c
annars har jag inget inplanerat, förutom att slappa och äta!


Puss ♣

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0