DANFÖREDANFÖREDOPPARDAN

Steg upp ur sängen klockan halv tio idag, känns så otroligt skönt att vara helt utvilad när man vaknar på mornarna!
tänkte ta en promenad till affären om en stund och köpa lite ingredienser till julgodis. hittade ett recept på emiliesskafferi.blogg.se som jag är tvungen att göra :)




Annars ser dagen händelsefri ut, förutom att vi ska åka in till valbo. igår blev det visst ingen tripp, vi gjorde så mycket annat istället och eftersom att vi inte har något för oss idag så passar det ju perfekt.
skulle gjort en tripp till farmors grav med syster idag, trodde jag, men hon var trött i mössan och vill ta det imorgon istället.
blir en fullspäckad dag imorgon alltså, med jobb, gravbesök och middag hos svärföräldrar!

Fy så kallt det är ute förrästen! snö och vitt i all ära, men kylan förstör ju så mycket.
men jag vill ha vinter, apsolut, ingen vinter utan snö!


Puss ♣


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0