DENDÄRJULENDÅ

Angående julafton, som tydligen ska vara imorgon, den känns knappt alls! ;c
jag jobbar ju bara. blir som vilken vecka som helst, förutom presenterna och granen.
andra året nu, som jag inte får fira jul. jag behövs på arbetet, och jag får finna mig i det.
det känns lite tråkigt bara, att inte få fira jul ordentligt på (om jag har tur) tre år.
för mig är det en jobbvecka, bara det att den känns lite jobbigare än andra veckor eftersom att alla andra får vara lediga och mysa med sina nära och kära redan för flera dagar sedan och flera dagar framåt.
jag vill också! jag vill ta det lugnt, vakna sent, hälsa på familj utan stress, äta julmat, få fira julen ända tills jag stupar i säng helt enkelt.
ett nytt jobb till nästa år, eller studerande, röstar jag för!




Kommentarer
Jag Heter: Emelie

Usch så tråkigt det lät! Jag har hittills vart ledig alla jular! ;)

Stackare <3<3

2009-12-23 @ 15:07:23
URL: http://pemzan.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0