|Fjärde December|


D

et är inte alls långt kvar på det här året. men det är väl bara till att hänga med.
jag hoppas att det sker lite fler förändringar i livet nästa år.
det här jobbet så har det ju knappt hänt någonting jämfört med förra året!
jag har börjat jobba på forshem, fyllt tjugo braiga år, äntligen tagit kärkort och självklart blivit moster till en underbar vintra.
men jag hade nog hoppats på mer :)
mitt nyårslöfte ska vara att lägga ned mycket tid på att hitta en bra utbildning!

Idag är jag ledig, men har haft mycket för mig ändå.
jag har tvättat sex stycken maskiner. jodå.
och städat lite, och tvättat håret.
jag tror att jag har fått en vagel innanför ögonlocket, som gör oont :c
passar ju verklgen skitbra såhär dagen före konsert och allt. men vad gör man?

Ska iallafall plocka fram jultomtarna idag, men först ska vi storstäda.
annars har vi inte så mycket för oss här hemma, ska bjuda in oss själva på middag hos svärmor och så tänkte jag ju föreslå lite försiktigt ett biobesök i gävle eftersom att new moon går ikväll o:)


Puss ♣

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0