|Första December|

Blogg är lite knäppt just nu märker jag.
iallafall så var det skönt att gå ut imorse, gick till statiol och köpte ytterligare två biljetter till juldagsdansen, en till vick och en till pojkvän.
det gäller att vara ute i tid, folk!
jag gick i trettiofem minuter, morgonpromenaderna tar bäst. går man före frukost så kommer liksom magen och ämnesomsättningen igång och då förbränner man ju frukosten på fem röda :)

Jag har lite att göra innan jag åker till jobbet;
torka håret som är nytvättat, dammsuga, äta lunch och hämta upp jaana.
jag drömde om det inatt, förrästen, att jag hämtade upp jaana. men drömmen var så vrickad att jag inte ens tänker försöka förklara.

Filmen var bra igår, förrästen! var jättemycket folk som var där för att kolla. blev inte ett dugg besviken, den var mycket spännande!
fast jag tycker ändå att ettan var bäst. den hade liksom allt.

Puss ♣

Kommentarer
Jag Heter: Emelie

Ja, jag e sugen men vet inte om pojkvän e sugen på att jag går :)



Puss

2009-12-01 @ 14:13:18
URL: http://pemzan.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0