GOTTNYTTÅRDÅ




Om tio timmar skålar vi in tvåtusen tio i våra heta klänningar och snygga skjortor!
året har gått fort, men inte fortare än vissa år.
som sagt var så har jag inte hunnit med så mycket som jag velat, men självklart har det hänt saker:
jag har börjat på ett nytt jobb.
jag har skaffat körkort och lyckats fylla tjugo
jag har blivit moster igen.
de är nog de visktigaste punkterna!
nästa år ska jag försöka hitta en utbildning som passar mig!

Iallafall, innan tolvslaget så ska jag göra detta:
åker till jobbet snart för att beta av ett 5,5-timmarspass med eva och anna.
vi ska hämta mat från tp's och äta på våran rast så det blir nog bra! :)
sen ska jag hem, duscha och göra mig snyggast innan jag sticker till robin och katrin på fest.
fär är bland annat min pojkvän, micke och ronja.
blir kuul!


Ha en stört kul kväll!

Puss ♣

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0