JAGÖNSKARATT

Jag önskar att det var tretton plusgrader ute, en skinande sol som nyss börjat gå ned, sopade gator och halvt utslagna blommor på sidan av.
jag önskar att det var våår! härliga vår, då man får byta ut den tjocka vinterjackan mot jeansjacka och bootsen mot tygskor, bilen mot cykel och hamburgaren mot sallad. 
jag vill rööra på mig, men pallar inte för fem öre gå ut på en promenad eller gå på ett tråkigt gym ensam. känner mig inte alls peppad där.
jag önskar att aktivera var öppet så att jag fick kämpa med vikter till häftig musik tillsammans med tjugofem svettiga brudar.
men seriöst, hade det varit åtminstånde fem grader varmt och ingen snö så hade jag gått ut på en långprommis.
vad ska jag nu göra? jag känner mig fet, ful och jävligt trött eftersom att jag vaknade fem imorse och inte kunde somna om.
vänta. om jag somnar nu, och vaknar nio imorgon så har jag ju inte ätit på sexton timmar. då borde jag vara smal. kör på det!



Jag önskar att karrå var här.


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0