|Julhandel|




Igår var jag i stockholm mellan två och halv sex och handlade julklappar med min kuz :)
stockholm är en fin stad, med väldigt mycket människor, det är dock härligast att gå i de mindre affärerna som ligger lite avsides. (bilden)
hittade lite smått och gott till bland annat barnen och morföräldrarna. hittade dock inte till allihop så det får bli en tripp till uppsala någon dag nästa vecka.
hittade däremot shotglas och en flaska med polkagris i som man skulle tillsätta vodka i,
så det blir till att shota lite på juldagen! :)

Idag har jag jobbat, ska tillbaks till forshem vid fem för att äta lite julmat med all pesonal.
det blir julbordsmaraton nu för min del, imorgon ska nämligen jag följa med pojkväns familj till tomtens stuga i månkarboskogen för att äta julbord och självklart har jag och pojkvän ett julbord inbokat i uppsala på lördag också, haha!
tur att det inte äts så ofta och att det är så otroligt gott! :)


Puss ♣
I


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0