|Lucia|




Härligt med en dag full utav shopping! :)
har fyllt på vår julklappshög något och nu fattas det bara tre paket, två som kommer på posten och ett som jag kan köpa här i tierp.
jag köpte klockan till mig själv, på rea, kostade endast tvåhundrafemtio pengar!

Ska försöka plocka fram lite tomtar ikväll, men först lär man liksom städa och det är det som drar ut på tiden .. haha.
egentligen borde jag vara duktig och börja med det nu, eftersom att pojkvän meckar bil i kylan, fick nämligen en tvåa på besiktningen som han nu har köpt grejer till och fixar.
tur att han kan! :) dessvärre ringde han precis och sa att det inte går att få bort den del för att den har rostat fast, skiitkul när man behöver bilen för att åka till jobbet! biljäveln krånglar ju jämt :(

Igår hade vi det jättemysigt, förrästen!
båten vi åt julmat på hade en mysfaktor som var otroligt hög!
det var inte alls många som kunde äta samtigit, ungefär trettio personer.
man fick gå ned för att hämta sin mat och man fick sitta hur länge man ville :)
vi kunde bara sitta en timme, eftersom att vi hade bokat bio.
filmen var inte så bra däremot, var alldeles för lång, tråkig och dyster för att falla mig i smaken.

Ikväll blir det chill här hemma! 


Puss ♣

 


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0