MITTEGNAHUSDJUR





Detta är mitt husdjur, wah. hon är snäll och söt och vill bli vän med alla på facebook, så snälla bli mina grannar så att mitt husdur har någon att dansa, pussas och leka med!

Haha, stört. nämen, det är ett lite halvroligt spel, man tjänar pengar, skaffar grannar och köper massa saker som man sedan får placera hur man vill. man går upp i level ju mer aktiv man är, och med en ny level så tillkommer det en massa nya grejer, typ nya saker att köpa och fler rum att inreda :)
om en månad är man alltså less! :F

Annars gör jag ju alltså ingenting, så är det när man är ledig en dag lite då och då. man orkar inte göra något särskillt.
jag ska träna på gymmet, men väntar på bilen som martin har, för att gå i tjugo minus vägrar jag!
jag måste renbädda också, diskat har jag gjort och lägenheten ser för övrigt okej ut.
undrar när alla julgrejer och granen ska bort? snart iallafall!


Puss ♣


Kommentarer
Jag Heter: Emelie

Välkommen du! :)

2009-12-30 @ 18:19:52
URL: http://pemzan.blogg.se/
Jag Heter: Elin

haha, jag skaffade en riktig katt istället ;)

2009-12-31 @ 09:00:19
URL: http://littleramona.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0