|One Week To Go|

God morgon!
här sitter jag med en kopp the och en liten bit pannkaka och försöker vakna.

Jobbade inatt, och kom hem klockan halv åtta. alltså somnade jag vid åtta och vaknade först vid tio (!?) men ville som inte riktigt kliva upp då. somnade om igen och vaknade klockan tolv, vilket var lite bättre men jag kände för att sova någon timme till, så efter sju timmars sömn sittar jag nu här!
bra gjort av mig :)

Men en sak är säker, kroppen mår inte bra av att jobba natt, alls. iallafall inte när man inte är ett dugg härdad.
man äter ju så konstigt, knappt något alls på ett dygn ju. åt middag klockan fem, och under natten är man inte derekt hungrig, mest småsugen, så jag åt en mjuk smörgås med skinka och ett päron. that´s it. så vaknar man vid tre, och äter inte ordentligt förrän middagen vid fem.

Nu ska jag duscha av mig, känner mig otroligt osexig!
efter det kommer min pappa och hämtar upp mig, vi ska åka till mormor där min mamma befinner sig hela dagen :)
syster och lilla vintra ska dit med, så det ska bli riktigt kul!
måste komma ihåg att ta med julklapparna bara.

Puss ♣

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0