PUSSKALAS










En kärleksfull förfest, kanske? :)
jag har haft så jäkla fullt upp sedan julaftons morgon så ni får ursäkta den glesa uppdateringen.
jag jobbade alltså julaftons kväll och till klockan ett igår, och efter jobbet så var det bara till att äta, duscha, göra sig snygg, hämta karrå i karlholm och börja dricka.
vart lite väl mycket dricka för de flesta, men i det stora hela var det skoj!
festen innehöll verkligen allt: shotar, bål, cidervinpussar, kramar, skratt, hög musik, lek, illamående hos vissa, slagsmål och städning!
klockan halv tio redan så åkte vi till möbeln, där försvann karrå och jag sprang omkring och minglade hela jäkla kvällen, haha :)
halkade ute och aj vad smalben och handled gör ont!

En rakt igenom bakisdag tänker jag ha idag. jag orkar inte ett jäkla dugg, är helt schlut som människa!
vaknade vid nio, vilket betyder att jag sov typ sex timmar, käkade kinabuffé med en full daniel och pojkvän.
jag har iallafall orkat diska och städat lite, och jag måste orka att åka med pojkvän till han mormor och äta middag ;c

Grattis till mamsen som fyller förtiosex år idaag! (gammeltant)




Puss ♣

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0