|Tio|



Tio dagar kvar till julafton, hörrni!
som en tant på jobbet sa: jaa, hörredu, att dom ska ha så bråttom dagarna ..
haha, stackarn, hinner inte med alls :)

Själv tycker  jag att det är skönt att dagarna går fort såhär före jul, jag jobbar ju mest och ser fram emot julafton (även om jag jobbar kväll), då ska jag få vakna upp bredvid min man och vi ska ge varandra julklappar, vi ska åka till hans familj och äta julfrukost och jag ska åka förbi pappa och emelies familj såklart :)
juldagen blir det en enda stor fest, karå och vicky kommer och jag och pojkvän funderar på att slå ihop en förfest. hur som helst så blir nog den kvällen ruulig!

Nu tänkte jag kolla färdigt på the holiday med cameron diaz och kate winslet, började kolla igårkväll men valde att gå och sova efter halva filmen.
sen ska jag laga middag, kyckling med ris, och duscha.
klockan åtta börjar svenska hjältar - galan och den vill jag verkligen se!

Puss ♣

Kommentarer
Jag Heter: Emelie

ååå, love tanter

2009-12-14 @ 18:20:48
URL: http://pemzan.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0