|Winnerbäck -09|














Vad ska man säga?
en helt otrolig kväll, magisk, rolig, berusande och glad kväll med underbart härlig musik! :)
vi åt en jättegod middag hos syster, drack vin till det. åkte in till gävle vid halv sex. drack vidare där, och köade ett bra tag. men det var det värt för vi kom ju faktiskt bara några meter ifrån scenen!
de som åkte på konserten var alltså pappa, anders, lisa, jag, emelie och pappas granne.
det där gör vi om, ska ni veta!


Igår var det segt här hemma. men mysigt!
vi gjorde nästan ingenting, förutom att vara med varandra. mysa och prata, skratta, busa och halvsova.
min pojkvän är så fin, han tröttnar aldrig på mig utan vill bara ha mer. det är en härlig känsla vill jag lova!
en helt underbar söndag, faktiskt :)

Puss ♣

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0