|@ Work|

Sitter på jobbet och väntar på att kvällens pass ska dra igång.
jobbar med anna och linnea ikväll, vilket innebär ett lugnt tempo med endast glada miner!
det bästa alltså :)

J
ag har gjort lite slingor i håret idag, ljusa, tog lång tid och vart fint!
har varit ned och handlat också, sen har jag inte hunnit mer än att slå in lite paket och chilla lite framför datorn och teven.

Jag skulle ta bussen hit idag, och fick ta en omväg eftersom att genvägen är övertäckt med tio meter snö så jag fick gå lite fortare än vanligt.
det måste sett rätt kul ut eftersom att jag höll på att dratta på rumpan tre gånger, varav den tredje fick mig på fall. haha, benet gled fram och jag ramlade i slow motion, ingen skada skedd alltså!




Nej hörrni, nu ska vi ta och få den här kvällen överstökad!

Puss ♣

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0