| Hassela |



Om cirka än en timme så åker vi!
Klockan halv fyra , mer eller mindre , så hoppas jag och älskling in i mammas bil , där även lillebror sitter.
Om en timme åker vi till Hassela. Det ska bli kul , särskilt när älskling i sista stund frågade om han fick följa med , självklart fick han det :)
Vi ska åka hem till mammas kärlek , Thomas , han har lagat iordning middag och allt när vi kommer. Det blir nog till att försöka sova tidigt , eftersom att vi lär upp tidigt imorgon. För imorgon , då ska vi åka slalom , hela dagen!
Efter denna härliga skid-dag så ska vi gå på after-ski och på kvällen så ska vi ut och äta middag + dansa. Det sistnämnda vet jag inte om det blir så mycket av men middagen serveras ju på värsta dans-stället så.
På söndag eftermiddag så kommer vi att bege oss hemåt igen.

Känns som en riktigt trevlig helg och jag har dansat mig igenom denna dag. Jag har tvättat lite, duschat och fått besök utav mina bästa! Syster + barn ]
Jag har gjort i ordning blodpudding med lingdonsylt och massa rivna morätter som jag och Martin har slängt i oss. Vi orkar ju inte hålla oss till sju tiden.
Nu håller jag på att föra över lite låtar till Martins mobiltelefon , så att vi har nåt att lyssna på i bilen :)


Jag har nu gått intro på avdelning ABForshem. En kväll och en dag. Det har gått jättebra , ganska mycket runtomkring vården att göra , såsom beställningar , tvätta , städa och vara i köket.
Menmen , jag lär mig ju.
Nästa vecka ska jag gå en kväll och en dag på CD sidan. Det sägs att det skiljer mycket på avdelningarna. Men det blir nog bra :)

Nej , måste packa ihop det sista nu!

Later.


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0