| I love You |



Jag älskar dig också, baby.


Kom nyss hem från work. såg detta sötnosiga meddelandet på datorn och blev lite kär på nytt <3
martin är alltså på heartbreak, just nu faktiskt, men vi har massa planer för helgen.
nämligen;
imorgon kväll ska vi på bio i gävle. män som hatar kvinnor, martin har nämligen fått två gratisbiljetter :) på dagen så ska jag besöka faiza som fick två små söta flickor för två veckor sedan. ska bli urmysigt!
på söndag ska jag och martin åka och kolla på rally i forsmark-trakten. det tar nog en stor del utav dagen, vi ska ha med oss en stor matsäck och bara njuta.

Nu ska jag sätta mig framför tv:n och se på A walk to remember medans jag slänger i mig allt goda naturgodis som baby köpt till mig :) tihi.
förrästen så tänkte jag ge er ännu ett bra filmtips på en jättefin kärlekshistoria. filmen heter Stolthet och fördom [pride and prejudice] som Keira Knightley spelar ihop med snygga Matthew Mcfadyen i. jättefin film som ger en fjärliar i magen.

Med detta så önskar jag en god natt.



Ur Stolthet och fördom

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0