| Kvälspass |



Är

på väg till jobbet nu , dom ringde och behövde extra vak åt en orolig patient.
så jag tar tåget vid elva och är hemma vid tio, i vanlig ordning alltså.
är så skönt att få sova på dagarna, men samtidigt är det helt underbart att få sluta på dagen och ha hela kvällen att göra vad man vill på. hinner ju knappt träffa pojkvännen när jag jobbar kväll. en til ltvå timmar hinner vi nog kramas innan jag somnar.

Har tittat på top model och ätit mackor , the och fil med flingor såhär på morgonen. lugnt och skönt.
jag grät till top model, haha. typiskt mig, såfort något blir sorgligt så känner jag sån otrolig empati. denna gången för att tjejen som åkte ut vart så ledsen och grät så att tårarna sprutade.

Igår var vi hos emelie och andreas, kom dit vid halv nio på kvällen. vi provade deras nya spel, NHL 09 såklart. det var jättekul, men svårare än 08! var i princip omöjligt att göra mål. sen kollade vi på en norsk skräckfilm. den handlade om en snömonster som mördade massa folk på ett sjukhus. inte så läskig alltså, men ganska spännande!

Nej nu rinner tiden iväg, ha det så bra sålänge.
nu verkar iallafall min blogg se ut som den ska :)


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0