| Torsdag |



God morgon!

Idag rullade jag ur sängen vid halv tio. Då hade jag znoosat sen nio. I vanlig ordning , alltså.
Eller jag ljög lite där. Först vaknade jag vid sex av Martins varma kram , han sa att han älskade mig mest av allt i världen och att han var ledsen över vårat lilla gräl igår. Egentligen var det inget gräl , bara ett missförstånd, men det ledde till en väldigt stel kväll.
Iallafall så höll han på att missa bussen för att han kramade och pussade och älskade mig så mycket så jag gick upp och hämtade in kläderna från tvättstugan.
Sen hade jag svårt att somna om, men sov väl efter en timme igen. Då drömde jag den hemskaste drömmen. Martin var otrogen , och han skrattade när jag var argare och ledsnare än någonsin. Jag slängde saker på honom för att jag var så jävla arg , men han bara log. Sen kom hans nya tjej också , som hette Maria. Och båda skrattade tillsammans.
Jag fattade inte att det var en dröm , den var så sjukt verklig. Jag vaknade av att jag drog en djup suck , sen började jag gråta. Jag grät som fan , under täcket , det gjorde jätteont. Jävla skithuvud att djävlas.
Iallafall så somnade jag om sen , och vaknade av att Martin ringde. Då fick jag berätta om drömmen och han övertygade mig om att det aldrig skulle hända.
Jag älskar dig.

Om en timme så sitter jag på bussen till Karlholm. Ska nämligen åka och hälsa på mormor & morfar. Dom är barnvakt så jag hinner träffa barnen lite också , innan syrran kommer och hämtar hem dom.
Jag åker nog hem vid tre-tiden. Har så förbannat ont i magen. Det är faktiskt synd om oss kvinnor som måste känna den här smärtan i typ 2 dagar varje månad. Bara så ni vet , karlar , så ska ni visa ett medlidande och vara väldigt omtänksamma under dessa dagar. För det är faktiskt inte ett dugg kul att ha ont ända ner i låren och ha massa jobbiga hormonrubbningar. Så att ni vet.

Ikväll ska jag träna core , syster hänger nog med. Jag frågade mamma också , men har inte fått något svar än. Hon skulle gilla core.
Sen ska jag och Martin åka till syster och Andreas och leka. Se på film och ha mys!


Jag tänker på Mathilda när jag hör låten. Det var goda tider , fattar inte varför dom bara försvann. Miss you hun.

Ha en bra dag :)

Later.


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0