| Tvillingar |


Hej.

Jag
kom nyss hem från faiza. faiza har varit en nära vän i snart fyra år och hon har nyligen blivit mamma till två pyttesmå och urgulliga tjejer :)
idag var det första besöket av mig sedan förslossningen som var i mitten början av februari. faiza var så fin och lugn att jag blev alldeles stolt, haha. tjejerna sov hela tiden men jag fick kika lite på dom då och då, gick ju inte att låta bli!
blev även bjuden på lunch och lite tårta. tur att jag hade med mig en blomma, annars hade jag skämts som en vovve.
gissa om man längtar efter sina egna bebisar när man ser sina vänners/familjers nyfödda. har ju med moderskänslor att göra, men man myser verkligen med tanken. även om det kommer dröja något år.

Ikväll så ska jag och martin gå på bio här i tierp. funderade på stan, men bensinen plus parkering kostar en hel del och biografen här i tierp är faktiskt väldigt fin. så klockan sju sitter vi och tittar på Män som hatar kvinnor, med skådespelare som michael nyqvist och lena endre. filmen har fått väldigt bra kritik och hade premiär igår så det ska bli riktigt roligt att se denna! tur att vi har gratisbiljetter så att vi slipper betala o:) hoppas vi kan leka med syster och andreas efteråt, det är ju endå lördag och min lediga helg av två i månaden.
så kom igen? ;)

Hoppas ni får en fin lördag iallafall!


Kommentarer
Jag Heter: Elin

åh, känner igen det där med moderskännslorna (A) brukar mysa med tankarna ibland. haha

2009-03-05 @ 12:07:32
URL: http://littleramona.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0