| Omgjort |



Gjort

om lite. igen. cozy , huh? det har tagit ungefär två timmar. så vill man ha lite tidsfördriv så är det ju bara att
sätta igång så är man fast.

Martin har kommit hem , lagat mat , kramat mig och åkt till gymmet. han kommer väl hem runt åtta , duschar och sen ska vi åka till syster och prova NHL 09. det ska bli trevligt, var så länge sedan nu.
Vi ville köpa semlor , eftersom att det är fettisdagen, men vi har inte råd. haha , pathetic.

Tog iallafall tillfället i akt och knallade ned till aktivera för att träna härlig core klockan tolv på förmiddagen.
passet var underbart skönt och hur jobbigt som helst.
jag köpte krokar till vårat badrum också. för trettio spänn. blev mycket finare faktiskt :)

Jag vill ut och resa. jag fyller tjugo i sommar och vill inte sitta hemma i vanlig ordning. vill göra något riktigt kul, men vet inte vad ännu. behöver ju inte göra något precis på dagen , men under sommaren. jag vill ta körkort också. tänker absolut sätta upp mig på en intensivkurs i vår, är otroligt peppad. känns uselt att inte kunna ta sig dit man vill när man vill. som exempelvis till jobbet.
jag vill ha vår också, mer än någonsin. denna vinter har tagid död på mig. den är ju huur lång, mörk och snöig och kall som helst!

Åh just det. jag kollade på operah imorse, fastnade direkt när jag såg vad programmet skulle handla om: mirakelbarn.
alltså barn som har överlevt otroligt svåra och konstiga saker. programmet var väldigt känslosamt och starkt. jag grät faktiskt några gånger. Celine Dion gästade programmet, hon hade med dessa barn skrivit en bok för att samla in pengar till bland annat unicef. Låten

Nu ska jag hoppa i det varma vattnet och värma upp min kalla kropp en stund.


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0