| Jag vill ha vår |

 


Jag saknar sommar , ljus , värme! Jag längtar ihjäl mig till våren. Jag älskar våren och sommaren. Vintern gör mig deppig , ful , grå och trött!
Tänk alla långa promenader , de ljusa kvällarna , alla dofter och människor som börjar krypa ut ur sina iden.
Tänk stranden , nya bikinin , solbrännan och det härliga vattnet!
Tänk alla snygga kläder som kommer fram , alla snygga leggins och shorts! Alla heta skor. Energin , glädjen.
Tänk sommarstugan uppe i Norrland eller på Gräsö.
Tänk på alla fester / krogbesök , ingen frysa-ihjäl-känsla där inte.
Mums.

För övrigt så hoppas jag att telefonen ringer lite i veckan , behöver jobb!
Ska jobba kväll på måndag , och dag på lördag & söndag.
Vill skriva upp mig på något dagis , men fattar inte hur man gör?
Vem ska man prata med? :s
Ska forska lite i detta.

Jag vill ta körkort! Tänker gå en intensivkurs , hoppas det kommer upp nån kurs i slutet på mars eller i början av april.
Det skulle vara peerfekt.
Jag har nämligen så svårt att köra nu när det är så jävla mycket snö ute , plus att det är mörkt på eftermiddagarna. Med min försämrade syn så blir det ännu svårare att se på kvällarna.
Jag lär mig inget mer än att hålla mig kvar på vägen liksom.
Och jag kör ju ingenting privat heller. Jag och pappa måste skärpa oss när det gäller detta eftersom att det behövs ca 50 timmars privatkörning för att det ska gå allra bäst.
Men som sagt så är det inte så stor idé att ge sig ut på vägarna just nu. Men om någon vecka ska det nog gå bättre!

I fredags så var det den trettonde. Fredagen den trettonde. För mig var det en bra dag. Jobbade dag , gick på B-glucos kurs. Kom hem vid fyra , käkade blodpudding med massa morötter. Kramades massa med Martin , och sen gjorde jag mig iordning inför utgång!
Var hos mamma på förfest faktiskt , var skitkul. Emelie var där. Vi sjöng så att taket lyfte. Marianne kom.
Emelie och jag tog 9-tåget in till Uppsala. Vi gick på People. Ska bli skönt att fylla 20 , så att man kan gå på andra krogar.
Men det var faktiskt jättekul på People denna gång , var jättemycket folk man kände där. Och vi dansade heela tiden , förutom när vi var på toa eller köpte smirnoff.
Var hemma klockan tre.

Igår var det alla hjärtans dag :) På morgonen gav jag martin den stora röda present-påsen med hjärtan på. Han vart alldeles jätteglad. I den låg en nalle , en stor hjärtformad klubba som det står "I love you" på, ett sött kort och en liten ask chokladpraliner :)
Han bjöd mig på kinamat på kvällen. Som OTUR är så är det bara massa drägg på denna resturang i Tierp.
Gamla alkholister som uppför sig odrägligt. Det är så jämt när man äter där.
Hädan efter tar vi hem maten därifrån. Maten är ju iallafall aasgod!
Efter maten gick vi till Hemköp och laddade med snacks , sen gick vi förbi Karin och Sören. Dom har tapetserat hela köket och det ser väldigt fräscht ut!
Vi gick väl hem efter nio , laddade hem Patrik 1,5 och satte oss i soffan och smaskade på morötter , gurka , chips , chilinötter & dipp.
Var en jättemysig och perfekt alla hjärtans dag.

Nu ska jag hoppa in i duschen , sen går jag nog över till  Karins , där Martin är och meckar med Saaben.

Later.

Kommentarer
Jag Heter: Anonym

haha. chokladpraliner :) söta du... fick min älskade med!

2009-02-16 @ 21:17:07

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0