| Filmer - Kärlek |



Pju

, vilket härligt core-pass!

Idag så tittade jag och syster på Walk the line. filmen handlar om Johnny Cash's fartfyllda liv. riktigt, riktigt bra film med många härliga låtar och rockabilly-kläder. jag riktigt njöt av varje sekund. det är synd att det inte finns så många filmen som berör en.
jag tänkte ge er lite tips på min allra bästa kärleks-mys-storgråts-filmer;

Titanic. den kommer man inte undan. har du helt galet nog inte hunnit sett denna. det fins ingen ursäkt! slå på den på en gång, filmen är nog den bästa som har gjorts genom tiderna! Leo och Kate gör ju inte filmen sämre precis.
massa kärlek och massa gråt <3


A walk to remember. den här filmen sätter sig direkt i ditt hjärta, och stannar där. den är sjukt sorglig, och sjukt stark. mest sorglig. kärleken mellan de två huvudpersonerna, heta Shane West  och supersöta Mandy Moore, är obrytbar. fyfan så bra film!  <3
   +

Their eyes were watching god. snyggaste Hale Berry har huvudrollen i den här härliga filmen som utspelar sig på 20 talet. filmen handlar om frihet och om en otroligt stark kärlek. ni kommer inte att ångra att ni sett den. en utav mina favvofilmer! <3


The notebook. jag vet, jag är sent ute som såg denna för första gången för ungefär ett år sedan. men den är helt underbar. filmen är fullspäckad med kärlek och även lite sorg. gråter du inte på slutet, är du inte människa <3 Vackra Rachel McAdams spelar en utav huduvrollerna. <3





Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0