| I'm With You |




Tänkte träna core klockan 12 idag. Få bort lite jobbiga tankar.
Det är jobbigt här hemma , båda två har det riktigt jobbigt. Martins telefon paja igår , och dom ska ringa från ett jobb han har sökt den här veckan. Han har jättemycket utgifter och har knappt råd med sig själv. Jag tycker synd om honom , vilket gör att min situation har förvärrats. Jag får 6 200 denna månad. Jag jobbade som fan i januari , jag har jobbat en hel del i februari med. Tydligen får jag bara OB-tillägget från januari nu. Hur dumt är inte det? Jävligt opassande iallafall!
Jag har mycket utgifter jag också. Busskort för 300 , linser för 200 , mat för många hundralappar, räkningar för 2 700 .. Hassela?
Jag tänker FAN ha råd med Hassela. Jag behöver komma bort , få vara med dom som står mig närmast. Annars går jag under. Jag har längtat i tre månader. Jag bara måste ha råd. Hur ska jag få råd?

Och jag måste ha jobb. Ska gå till någon dam som sitter på björkens förskola och skriva upp mig på något dagis.

Panik. Ångest. Aggresioner. Smärta. Sorg.

Saknad.
Jag saknar Martin. Jag saknar min familj, Emelie , pappa , mamma .. Jag saknar Almgren och jag saknar min gamla klass. Jag saknar Roberth. Jag saknar Mathilda.
Vart är ni?


Spela hockey ikväll , Emelie?
Du kan ju höra av dig om ni har lust / ork.

Later.


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0