| Long time no see |


Nydesignad sida , nya tag!
Det var ju ett tag sedan jag bloggade sist. Jag är medveten om det, men jag har som inte orkat :)

Sist jag krafsade ihop ett inlägg var väl runt julafton. Förra året alltså. Nu har 2oo9 tagit fart, och jag hinner knappt med i svängarna!
Jag har vartit förskyld till och från, sedan december. Just nu har jag väldigt ont i halsen och ingenting verkar hjälpa. "Ta en ipren" sa dom på akutmottagningen. Jag tror att det är det råd dom kommer med till ungefär 95 procent utav alla patienter.
Jag har inte tagit någon ipren än :)

Vad har hänt mer då måtro?
Jag har fått en ny anställning som timmis , på Forshem , ett demensboende. Ska bara köpa mig en cykel så får jag motion och pengar på samma gång! Wiho.
Jag har även bestämt mig för att skita i dyra körlektioner och ta en intensivkurs om någon månad.

Igår var jag & familjen Emelie till mormor som fyllde 73 år. Vi fick tårtaoch köttbular, Andreas åt typ hundra bullar och sen åkte vi hem.

Den 6-8 februari ska jag åka upp med mamma , brorsan och Thomas till Hassela för skidåkning och umgänge :)
Det ska bli roligt.
Fast det som är extra roligt är att jag, syster, systerbarnen, Andreas, älskling, morbror och Fredrik ska hyra en stuga där. Mamma, brorsan och Thomas ska bo hos honom. Vecka 12. Då blir det ju massa skidåkning ,afterski, skoter och mys!

Är mycket med syster och andreas nu för tiden, och vet ni? Det är skitroligt. Just nu så har vi varit här i cirka två timmar och lirat massa hockey och knarkat godis.
Tidigare idag så bjöd hjärtat mig på kebabtallrik och efter det så kom mamma och Thomas över på fika.

Det känns jättebra att ha så många nära och kära runtom sig. Så vill jag alltid ha det.


Later.

Kommentarer
Jag Heter: sis

Åh. jag vet hjärtat.. älskar det här "kan träffas när man vill livet"! pusss

2009-01-14 @ 11:47:52
URL: http://pemzan.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0