| Från det ena till det andra |



Hej.
Idag är det fredag. Hittils har jag hunnit med detta intressanta:
Vaknat , dragit på mig mjukisbrallor och en tröja , käkat frulle , fixat lite hemma , gått ned till centrum och tagit ut pengar att lägga undan till körning , handlat lite på ica, köpt trosor plus en lång t-shirt [rea] på moniques, solat i 12 minuter , köpt nya träningsbyxor på sportaffären [rea] plus handlat lite småsaker på apoteket , gått hem och duschat plus klätt mig i den nya t-shirten plus ett snyggt midjeskärp och ätit kassler med ris.

Martin ska ut på krogen ikväll , med sina killpolare. Det tycker jag han gör rätt i , för han har inte vart ute på typ en månad.
Känns bara så trååkigt att jobba varannan helg , man hinner ju inte med nåt kul! Ska jobba lördag & söndag kväll denna vecka.

Idag är jag iallafall ledig. Vid fem-tiden så följer jag med syster till Avesta för att lämna över barnen till Daniel. Daniel är väldigt ego som vägrar möta Emelie när barnen skall hämtas eller lämnas. Utan hon åker de där ca 20 milen fram och tillbaka varje gång.
Sen ikväll så ska vi hälsa på Emelies barndomskompis Matilda som har flyttat hit till död-Tierp :)

90 procent utav mina tankar ligger hos Emelie och Andreas just nu. Egentligen så har jag väl inte rätt att känna mig nere på grund av detta , för det är ju allra värst för dom. Jag vet det , men eftersom att Emelie är min ena halva så känns detta hemskt även för mig för jag hatar när världen är orättvis mot min syster. Hon förtjänar allt bra i den här världen.

Hade jag en boxnings-säck så skulle jag ge den till Emelie.

Later.



Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0