| Leöördag |



Äntligen har jag fått sova ut!
Jobbade då dubbla pass i torsdags , alltså från 06.45 till 21.15. jag gick upp halv fem och kom hem tio.
Dagen efter jobbade jag dag , gick alltså upp halv 6 [ eftersom min älskade pojkvän så fint hade stängt av alarmet ]
Jag var väldigt väldigt trött igår. När jag kom hem klockan tre så lade jag mig på sängen och sov i en timme.
Behövligt. Sen fick jag ett samtal från älskling där han undrade om jag ville äta hos Anna-Karin [ Martins mamma ]. Självklart ville jag det , så han kom och hämtade mig trettio minuter senare. Med påsar under ögonen , rufsigt hår och mjukiskläder så åt vi lövbiff, bea, pommes och en good sallad. Det var trevligt , som alltid.
Efter detta så gick vi och hyrde film och köpte chips och gick raskt hem [ det var femton minusgrader ute ]
Vi hopapde in i duschen och gick sedan till Emelie och Andreas. Där spelades det ett nytt fråge-spel som dom hade köpt till X-Boxen. Jag vann andra omgången! Jag är så smart. Det var skitkul , vi spelade hockey sen och såg på en jätteäcklig skräckfilm med Liv Tyler [ <3 ] och sen spelade vi två hockeymatcher till.
Vi sprang hem [ arton minusgrader ] och värmde oss (a) Sen somnade jag , hårt.
Vaknade av väckarklockan tio i tio imorse.

Sen dess har jag bara klätt på mig , kikat på tv & ätit frulle.
Idag ska jag åka med Emelie & Familj till pappa , där ska vi lira massa Wii, skitkul! Sist spelade jag inte mycket alls , men fick ändå värsta träningsvärken i ryggen.
Åh vad jag saknar att tträna , men nästa vecka börjas det :)
Ikväll tänker vi ta oss till Em&An igen , för jag vill spela massa fråge-spel! Haha.


Sandra + Emelie förevigt.
Jag älskar dig mer än vad ord kan beskriva <3

Kommentarer
Jag Heter: pappsen

älskar när du kommer och hälsar på.

det känns varmt i mitt hjärta då puss påre

2009-01-19 @ 19:11:43
Jag Heter: pappsen

älskar när du kommer och hälsar på. känns varmt i mitt hjärta då. puss påre

2009-01-19 @ 19:13:56
Jag Heter: sis

älskar dig med mitt hjärta! obeskrivlig kärlek

2009-01-20 @ 19:04:39
URL: http://pemzan.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0