| tvåtusen åtta |



2oo8

var ett otroligt händelserikt år för min del. Kanske det mest händelserika året i mitt liv faktiskt.
Jag har hunnit med allt detta:
 
> Projektarbetet "Resan till en annan värd" avklarades. Jag och tjejerna i klassen åkte till Ryssland för att hälsa på HIV/AIDS sjuka barn som bodde på barnhem. Vi gav dom kläder, frukt, leksaker, kramar och skratt.
> Jag och Hjärtat flyttade ihop. En 70 kvm stor lägenhet på Tegelbruksgatan blev vårat nya hem och där bor vi ännu kvar.
> Jag överleve de sista dagarna i skolan och tog med glädje studenten. Dagen var perfekt.
> Jag började på mitt första jobb [ om man räknar bort fönsterputs-karriären ] på hemtjänsten här i tierp , två dagar efter studenten. Inget sommarlov för mig inte.
> Jag började köra med JP's körskola. Rena rama rånet men lärde mig mycket. Har dock slutat nu , som sagt.
> Fyllde 19 år, firades rätt ensamt. Martin var i Turkiet , jag övningskörde. Pappa och Farfar kom över en snabbis.
> Fick ett nytt jobb på Akademiska sjukhuset. Slutade alltså på Hemtjänsten. En 6 månaders 75% vikarietjänst har gjort mig gott. och ont , med tanke på att jag  har jobbat alla högtider och fått gått upp halv 5 på mornarna. Haha.
> Jag kan äntligen träffa min älskade syster + barnen närhelst jag vill. Hon är nu nykär i en jättebra kille, och dom bor ett stenkast bort. - Bäst.
> Jag har fått sett både pappa och mamma som nykära. Toppen! Båda har funnit en varsin härlig partner som jag hoppas de kan dela sina liv med.

Jodå , listan blev inte den kortaste. Jag lovar att jag har hunnit med jättemycket mera , men de där är nog det viktigaste och största.



Idag ska jag leka med min syster. Ska pallra mig dit om ett tag , det är jämt så kul (:
Ikväll ska jag även träna Bodypump på Aktivera , måste alltså köpa ett nytt 750-kroners kort. Jävligt mycket pengar , men också jävligt bra träning.
Jag ska tvätta också , ikväll alltså. Sen ska jag nog sova , för jag ska upp halv 5 imorgon för att jobba och lära mig ännu mer!

Later.

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0