| Why so serious? |



Då har vi kommit till mitten på vecka fyra år tvåtusen nio. Hur käns det? Närå.
Idag har jag varit ledig , har dock inte gjort så mycket stort idag. Vaknade före åtta imorse , utav en flod av näsblod! Senare kom det en till flod utav blod , men utav den mer naturliga förklaringen.
Så idag har jag ont i magen , träningsvärk som faan och hormonrubbningar , samt lite halsont. Mysigt va?
Jag somnade iallafall om vid halv nio och vaknade åter när telefonen ringde tjugo i tio. Det var självklart Martin. Han ringer så ofta han kan från sitt jobb , för att höra hur jag mår och vad jag gör :) Det uppskattas faktiskt.
Även om något har blivit en daglig vana så måste man ibland stanna upp och tänka på hur mycket det betyder. För det är de där små sakerna i ens liv som faktiskt betyder något. Alla "jag älskar dig" , kramar , leenden, småprat och ja , telefonsamtal ..
Det är sakerna som lätt glöms bort som man sedan sitter och tänker på och saknar när man är olycklig eller ensam.
Så nu ska ni få en läxa utav mig ; tänk och verkligen känn efter hur bra de där småsakerna faktiskt känns och uppskatta dessa.

"Fick han en get .. som hette Rrralf."
Sorry men Rosenström spelas i högtalarna , Martin gillar att duscha till musik. Jag älskar att bada bubbelbad till min älsklingmusik. Jag kan ligga i det varma , väldoftande vattnet med ett tänt ljus och hög älsklingsmusik skrålandes ur högtalarna hur länge som helst. Terapi.
"Ragnar är homusexuell, sexuell"
Äsch nu har jag nog inget mer att skriva.

Eller jag hittade faktiskt en annons i en tidning idag , där det stod att Skutskär/Älvkarlebys körskola kör igång en intensivkurs den 23:e februari.
Det är absolut värt att tänkas på.

Later.

Kommentarer
Jag Heter: sis

blodar jag med.. fansskit för blodjävlar

2009-01-22 @ 23:03:43
URL: http://pemzan.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0