| Efter träning |



Gud så jävla härligt det känns , när man ligger och stretchar på en matta till skön musik och låg belysning efter ett riktigt hårt och roligt pass Bodypump. Man känner sig såå nöjd , slut och tillfredsställd. Mina muskler är som pulvermos nu. Första passet sedan mitten utav december. Körde med snäppet lättare vikter idag , men jag lär ju få rulla ur sängen imorgon bitti iallafall.
Dagen har gått väldigt fort. Klev upp halv fem. Vaknade dock utav mig själv runt fyra, trodde att jag hade glömt ställa larmet. Men inte då , bara att somna om. Skönt!
Stämplade ut från arbetet klockan tio över två. Bra tid att sluta , tycker jag!
Gick ned till stan i snöstormen , köpte en fin present till Tyra som snart fyller sex år. Hon växer så det knakar , jäntan :)
Anlände till deadtown klockan fyra , handlade lite småsaker , gick hem & gjorde i ordning blodpudding med lingonsylt och rivna morätter samt rostat bröd med ost & marmelad till mig och hjärtat. Mumsigt :)
Sen lade vi oss i sängen som alltid , retades , slogs och skrattade. Haha.
Sen fick vi bråttom iväg till våra träningar [ Martin tränar på Athena Gym ]. Jag tog ut 700 kronor från atomaten ;o Ett medlemskort + terminskort går nämligen på 900 spänn. Jag menar RÅN! Men lätt värt.

Nu sitter jag bara och känner hur musklerna värker , har duschat och tänkte sätta mig och kika lite på Smekmånaden som går på 4an. Älskar den filmen! Så mysig och rolig film :)
Sen kommer väl hjärtat hem runt nio , då ska vi se klart Wallander - Hemligheten. Jajemen.

Later.

Ps.
Låten längst upp heter Paradise och sångaren är Bruce Springsteen. Pappa spelade upp låten när vi var där i helgen. Han höjde volymen och jag spelade låten om och om igen.
Den är verkligen helt underbar. Precis som du pappa!

Kommentarer
Jag Heter: pappsen

det är lätt att vara underbar mot dom som verkligen förtjänar det o det gör du min goa lilla älsklimg

2009-02-04 @ 20:02:05
Jag Heter: sandra

du är bäst. betyder allt! <3

jag saknar dig.

2009-02-06 @ 14:46:10

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0