| Ändrade planer igeeen |

Oj vad vi håller på, tänker ni. 

Karrå är här och idag åker vi faktiskt till ultrå, till stugan och vi stannar där tills på lördag morgon.
på lördag är det nämligen dans på lövsta och det är en självklarhet att åka dit :)

Nu ska vi slänga i oss lite frukost och sen blir det roadtrip, det är ju faktiskt förtiofem mil att åka!


Ps. jag mår illa nu för tiden, och har ont i huvudet och kroppen. det är inte alls kul, förstår inte vad som har hänt.
igårkväll kände jag världens tryck över bröstet, som att någon vred om och det var tungt att andas.
fick lägga mig med detta och det var ganska scary.  :c
vi får hoppas att det snart blir bra, hörrni, för det här funkar inte i längden!

Baj.

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0