| Ändrade planer |


S

å här blir det ;
ikväll åker jag och pojkvän till gräsö, firar karin och har det trevligt.
på onsdag åker vi till min sommarstuga utanför örnsköldsvik, då vädret ska bli fint.
på söndag kommer vi nog hem, och på onsdag börjar jag jobba.

Resan beställer vi i augusti, för vi kommer att åka i september/oktober istället.
ingen orkar med denna stresskänsla eller dessa superdyra priser.
beställer vi en månad innan vi vill resa så kommer vi få en resa dit vi vill för cirka tretusen.
det blir perfekt.

Synd att helgen gick åt till ingenting, men nu vet vi bättre. iallafall jag!
blev bjuden på två fester, vilket sällan händer, och jag var tvungen att tacka nej till båda.
fy så orättvist! :c

Nu ska vi försöka njuta utav den här semestern i det muliga sverige, för att se fram emot en härlig vecka i grekland eller något annat tropiskt land.

Hejsvejs.

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0