| Fortfarande i regnlandet |


H
ellu.

Fortfarande ingen resa bokad, tyvärr!
vi ringer och ringer, kollar nätet och hoppas. vi är redo att betala runt fyra tusen.
MEN resorna ligger på minst femtusen och kommer det väl in en för lägre pris så är den borta på någon minut.
somnade vid två igår, sprang upp klockan tio och började ringa.

Om vi inte hittar något ikväll så åker vi till arlanda imorgon och sätter oss där.
nu vet vi ju hur det funkar, men det är en väldigt liten chans att någon avbokar så att man kan ta platsen istället.
om arlanda misslyckas så åker vi kanske till danmark på torsdag.
finns ju en del att göra där, plus att det verkar vara soligt mot slutet av veckan.
i sverige blir det bara reg, regn och mer regn :c
hela veckan! sugigt.

Jag tänker som sagt var inte sitta hemma på semestern, så det är bara att kämpa så löser det sig nog tillslut :)
dagarna är otroligt tråkiga dock, sitter bara hemma och kollar då och då, för att kunna åka om det dyker upp något.
väskorna är packade och klara.
så ni får gärna höra av er, alla människor därute, känner mig som världens tråkigaste.
ha det fint.

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0