| Happy birthday baby |


M

assor utav krattispussar till min martin som fyller år idag!
idag blir du tjugotre år, och jag vet att du inte tar det på något stort allvar men det gör jag!
det är ju din dag, din egen, som vi firar för att just du finns till.
om något ska firas så är det väl ens födelsedag? :)

Nej, nyponsoppa med glass, blommor, ljus och en upplevelse fick min pojkvän imorse.
en upplevelse-present alltså.
vi ska nämligen paddla kvälls-kajak i stockholms skärgård. picknick, utrustning och information ingår.
i vackra vinterviken ska vi få paddla vart vi vill, bara han och jag!
och vi ska äta picknick i solnedgången :)

Det är rätt synd om min martin, han har nämligen magont.
i tre dagar har han haft riktigt ont i magen, vi tror det är matförgiftning.
jag hoppas att det inte förstör hela dagen, fast han säger att det ända han vill är att få vara med mig.
min fina prins.


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0