| Home Sweet Home |



T
ja.

Nu är vi hemma från loka, som inte alls ligger långt från hudiksvall.
och vilket stort hus min mamma och hennes karl har! [bilden]
verkligen många och riktigt stora rum.
just nu känns det lite tråkigt att de ska bo så himla långt bort, två timmar tog det att åka :c
men samtidigt blir det nog skönt att få komma bort, långt bort och bara vara.

Vi sköt luftgevär, och alla var riktigt duktiga visade det sig :)
vi åt tårta och snacks, drack vin och öl och snackade om det mesta.
vi gick tre kilometer, till ett hotell, för att äta en supergod grillbuffé och vi gick samma väg hem på kvällen igen.
när vi kom hem kollade vi på en film som börjat, vi lade oss före ett.
imorse fick vi en jättegod frukost ; bacon, ägg, smörgåsar och the!

Vet ni? jag har varit på systembolaget nu o:) det var najs.
visste knappt vad jag skulle köpa men tillslut fick det bli ett rosévin med vilda bär smak.
ikväll kommer nämligen emilie och lisa hit för att förfesta lite innan vi går ut på krogen i stan!
woho, vad kul det ska bli :)

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0