| Imorgon - Loka |


G
odkväll.

Imorgon åker jag och pojkvän till loka, bjuråker för att hälsa på min mamma och hennes relativt nya pojkvän :)
lillebror är där också.
känns lite tungt att behöva sitta i en bil i över två timmar dit plus hem, eftersom att vi förra veckan åkte fem timmar till och från sommarstugan min.
men detta har varit planerat så länge, plus att jag inte sett deras nya hus ännu så det blir nog bara trevligt.

Vi åker hem på lördag förmiddag och på kvällen vankas det utgång med några tjejkompisar!
vi har alla fyllt tjugo nu så vi vill ju självklart testa någon ny krog, lutar mot uppsala.
det blir jätteskoj! :)

Nu ska vi slå på en film som vi köpte på pizzerian för tio spänn. tro mig, vi har köpt en hel del filmer där, haha. superbilligt ju!
godnatt då.

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0