| Last Night |

Hej söndag.

Är inte ett dugg bakis idag, vilket jag är lycklig över!
hade det väldigt trevligt går kväll med tjejerna :)
började väl förfesta lite själv innan de kom, vilket var vid halv nio.
vi pratade, tog massa kort och skrattade. tog tåget in till uppsala klockan halv elva.
där träffade vi på madde och jejje samt deras män och vi gick till BJ tillsammans :)

Har aldrig varit på BJ tidigare, är ju tjugo på fredagar och tjugotre på lördagar som gäller.
men vårat sällskap stod på listan så det var bara till att se glad ut och gå in.
vilket ställe! jättefin uteservering, otroligt mycket folk och härlig musik på dansgolvet :)
ett minus var väl att man inte kände en kotte. haha.
vi dansade väldigt mycket, och gick till donken efter ett eftersom att bussen gick klockan två.
var hemma efter tre, mådde lite illa men somnade gott.
måste göras om!

Idag blir det lugnt, lugnt och jättelugnt! ska ta in tvätten och kila till karins för att äta middag.


Bilder från gårdagen:






Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0