| Lönedag |


H
ey.

Ikväll jobbar jag mellan tre och kvart över nio, vilket är den skönaste turen.
bra start på en ny vecka alltså :)
vaknade efter tio så jag har hunnit med frukost, tv, dusch och kramar.

Nu tänkte jag kolla på någon film och bara slappa. pojkvän är hos en vän så jag har lägenheten för mig själv en stund!
kan vara skönt ibland :)
åh jag saknar att träna, hur mycket som helst! längtar tills jag får göra av med energi och känslor på jobbiga bodypump och core - pass!

Veckan är förrästen full utav händelser!
ikväll jobbar jag. imorgon jobbar jag dag plus att det lutar åt hedesundaön på kvällen annars träffar jag roberth som fyller år. på onsdag är jag ledig vilket betyder att jag och pojkvän åker in till stockholm och har det kul på grönalund med kusinvitamin och hennes karl hela kvällen. på torsdag jobbar jag hela kvällen och på fredag jobbar jag dag. i helgen åker vi kanske till pojkväns stuga på gräsö :)

Älskar att ha så mycket att se fram emot, dagarna går så mycket lättare då!
film var det ja, vi hörs.

Kommentarer
Jag Heter: Linnéa

Nej, inte deppa, ni ska ju åka i höst ;)

2009-07-27 @ 22:00:12
URL: http://dreamin.blogg.se/

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0