| Semester |


G

od kväll.

Sitter här och lyssnar på musik och hoppas utav hela mitt lillahjärta att det ska dyka upp en resa för cirka tretusen femhundra spänn.
har inte haft någon chans alls att boka, har inte funnits någon resa runt det priset de dagarna vi kan åka och nu ligger dom runt fem tusen! ospeciefierat bende liksom, måste vara ett skämt!
det måste verkligen komma upp en resa tills imorgon, söndag, måndag eller tisdag.
jag har börjat packa väskan, för att kunna åka fort iväg om vi hittar något.
jag vill ju inte fylla tjugo här hemma och jag vägrar spendera min semester på tierp.

Om vi verkligen inte hittar någon härlig utlandsresa, så åker vi kanske till min sommarstuga i ultrå. förtiofem mil uppåt i landet, vid ö-vik.
men jag vill hitta, jag kommer att bli väldigt depp om det inte dyker upp något.
vi ska prov att ringa på söndag, till arlanda alltså, och höra om det finns något återbud.
grekland, spanien, cypern, bulgarien .. var som helst, nästan!

Har fått himla ont i halsen på senare dar, dessvärre. måste vara någon blåsa eller något som är uppsvullet för det svider något otroligt på en speciell punkt. har svårt att svälja ;c 

Håll tummarna för oss, hårt.


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0