| Trettionde i Sjunde |

Hellow.

Igår var vi på gröna lund, en riktigt bra onsdag alltså!
kom dit vid fem och åkte halv elva, spenderade dagen med karrå och linus, karuseller & snacks :)
bergochdal banan var lika rolig som alltid!
vi stannade och åt på donken på vägen hem också.

Ikväll ska jag jobba, börjar om femtio minuter så jag lär trampa iväg på min ädla cyckel snart!
det är lite tungt att jobba halv två till kvart över nio, man hinner ju inte göra något på förmiddagen så det känns som att man bara sitter och väntar på att åka till jobbet.
fast det var jobbigare när jag jobbade på akademiska, då var jag ju tvungen att åka in elva och komma hem tio på kvällen ;c
så sköönt att ha nära till jobbet!

Slänger upp några bilder från igår, glömde tyvärr digitalkameran hemma:




Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0