| Bäst helg |

Ah hej.

Jag har haft en awesome-helg! sjukt mysig och rolig.
var på grillfest i fäcklinge i fredags-kväll med en massa arbetskamrater. det var mysigt och trevligt :)
igår hjälpte jag till några timmar på fotbollscupen i ullfors, stod i en hundra grader varm kiosk och dog lite.
kom hem vid halv tre, köpte på mig massa good grillmat, för jag ville nämligen ha grillspett.
så vi grillade och åt tills vi sprack! färska campinjoner, fläskfilé i honungsmarenad, paprika och tomat grillades. til ldet åt vi ruccolasallad och färsk potatis med dill :)
åh så hungrig jag blev! haha.

Iallafall så gjorde jag mig i ordning, fick skjuts av en snäll andreas till skutskär och hoppade på bussen till gävle där.
gick hem till bettan, där roligaste elin var! kom en massa härligt folk med tiden också.
härlig förfest och ett helgalet krogbesök förklarar nog det mesta! :D
vi var sex stycken som sov kvar hos bettan, i en liten och varm lägenhet.
tog bussen till skutskär med ville på förmiddagen, martin hämtade upp mig och vi åkte till berkingebadet och där har vi stekt fram till fyra, halv fem-tiden.
otroligt varmt väder idag! jag har simmat massor <3
finns inget som värmer in i själen så som sommaren.

Nu är jag ny dushad och väldigt, väldigt trött. imorgon jobbar jag dag och på tisdag ska jag klippa mig innan kvälls-passet :)
behövligt!

Förrästen så är min älskade kamera borta (?!) om den inte ligger hos bettan så är den snodd.
då kommer jag att gråta blod!

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0