| Distraction |



H
ellu.

Idag är jag ledig, thank god!
jobbar fredag - söndag istället, så detta är min offentliga helg.
jag ska slappa en massa, eftersom att vädret inte tillåter mycket annat. trött på allt fukkin' jävla grått nu!
stackars alla stundenter som ska springa ut i storm och regn på fredag.
längtar till döds efter vecka tjugonio.
jag ska duscha snart, senare ska jag övningsköra till valbo med pappa. jag som faktiskt älskar shopping, blir underbart.
var dock omkring ett halvår sedan jag körde i stan, så det ska bli intressant. höh, kanske döör! närå, jag ska vara harmonisk.
när jag låg i sängen med mathilda här om dagen så sa hon något smart: varför kan man inte bara få köpa körkortet för?

Igår fyllde min bästis tjugo år, så grattis igen stumpan! hon fick en symaskin :o snacka om tjugoårskris.
av mig fick hon dock en supermjuk nallebjörn som man värmer i micron och kramas med, den luktar lavenel som är avslappnande. passar min emilie perfekt då hon bor ute i skogen och inte alltid har någon att kramas med!
jag längtar tills jag fyller tjugo. när jag fyller tjugo så hänger jag med min pojkvän, min bästa kusin och några vänner på en strand i ett varmt och skönt land. bara så att ni vet liksom, ni kan ju skicka en tanke då eller så ;)

Duchen var det ja, hejrå!


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0