| Drar till stranden |


G
ood morgon.

Snart tar jag bussen till karlholm, där hämtar emilie mig sen åker vi till rullsand och steker! :)
ska bli så härligt, jobbar ju imorgon och på fredag och då får man inte känna solen så mycket som man vill.
men vart sjutton kom alla dessa moln ifrån? :c
jaja, man blir väl lite brunbränd iallafall.

Sitter och käkar frulle, päsonkeso med jordgubbar och banan i. smarrigt!
tänkte dra förbi hemköp pch köpa en sallad med mig till stranden, och en tjejtidning!
blir så lätt uttråkad när jag bara ligger :)

Senare ska jag leka med min syster. det var väldigt länge sedan :o
men det är inte det lättaste när båda jobbar inom vården, plus att hon har småtroll att ta hand om.
fast dom tar vi ju hand om tillsammans när vi leker, i och för sig.

En väldigt bra dag alltså, vi hörs kanske ikväll!
tja.


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0