| Fest-helg |


H
ey hey hey.

Så otroligt najs väder, va? :D
blir alldeles varm, bokstavligt talat. haha!
kom nyss hem från jobbet, har slitit av mig kläderna och sitter här och bloggar i bara underwear. oh my.
iallafall så ska jag hoppa in i duchen efter detta. jag har längtat hela dagen ska jag tala om!
tänkte ha på mig min oanvända jeansklänning från ichi ikväll, på sommar/arbets - festen. blir nog kalas :)
ska dock inte dricka så mycket, ett par cider sådär, också tänkte jag räkna med att komma hem skapligt ikväll.

Lovade nämligen min co-tränare från fjol (vi tränade knattelaget i fotboll) att komma och hjälpa till på cupen som är på lördag, i ullfors.
pappa kommer alltså och hämtar mig klockan halv elva, och eftersom att jag inte är hemma framåt halv tre och ska iväg på en fest i gävle så blir det inte mycket vila.
men vad gör väl det? :) det är sommar nu, och jag är ledig på söndag! då ska jag tjata på martin så att vi kan åka och bada. tjugoåtta grader i skuggan, vänner! söndag, måndag och tisdag.
de tär nästan så att jag längtar utomland för att få lite svalka o:) haha.

Nu ska jag sätta mina planer i verket, vi hörs!
och hejdå jackson, du var ändå en bra musiker.

Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0