| Grillparty |

Ellos har rea, upp till 70 % på sommar och vår - kläder! skulle kunna beställa hem hur mycket som helst, men begränsade mig till fyra plagg. tror jag det var. haha.
bland annat dessa två:



behöver ett par strandshorts och någon tanktop så är jag nöjd sen. underbart va? :)


Ikväll ska jag på grillfest hos en bekant som nyligen fyllde tjugo. jag hoppas att det blir skoj, ska gå dit med emilie så det är klart att det blir trevligt!
vet dock inte vad jag ska ha på mig. hatar vädret!
hur lätt är det att klä sig när det är 12 grader varmt, mulet och lite blåsigt? hur svårt som helst, tycker jag.
särskilt om vi går ut på någon club senare.
har inte mycket alkohol, insåg liksom igår kväll att bolaget inte har öppet idag. osis, va?
emilie hade också missat det, men vi har skrapat ihop lite grann.
gör inte så mycket med tanke på förra helgens äckel-fylla. ;c

Hoppas karrå kommer på midsommar, längtar ihjäl mig.
nu ska jag hoppa in i dushen och leta upp något hyffsat plagg!
baj.


Kommentarer

Min Fina Kommentar:

Namn:
Kom Ihåg Mig?

Min E-postadress: (publiceras ej)

Min Bloggadress:

En Liten Kommentar:

Trackback
RSS 2.0